Księgowość


Księgowość dla najbardziej wymagających

Poszukujesz usług księgowych na najwyższym poziomie? Masz dość ciągłego studiowania przepisów rachunkowych, które wielu laikom sprawiają trudność? Podpisz umowę z naszym biurem rachunkowym, które zapewni Ci profesjonalną księgowość w atrakcyjnej cenie – oszczędzisz swój czas, zyskując naprawdę wiele.

Wybierając nasze biuro rachunkowe, otrzymujesz:

  • profesjonalną księgowość dla ceniących najwyższą jakość,
  • usługi w nowoczesnej odsłonie, ponieważ nie obce nam elektroniczne dokumenty,
  • atrakcyjne ceny oraz oszczędność czasu,
  • pomoc doświadczonego zespołu,
  • indywidualne podejście do każdego klienta,
  • możliwość reprezentowania firmy w kontaktach z US i ZUS,

Rejonem naszej działalności jest Warszawa, aczkolwiek do współpracy zapraszamy firmy z całej Polski.

Niezawodna pomoc i prawdziwa pasja

Skorzystaj z naszego doświadczenia oraz pasji, którą jest księgowość. Postaw na najwyższą jakość usług oraz profesjonalne podejście do klientów, owocujące udanymi transakcjami i szeregiem korzyści dla Twojego biznesu.

Oszczędność czasu

Wybierając nasze usługi księgowe oraz korzystając z usług wirtualnego biura, oszczędzasz cenny czas. My zajmujemy się Twoją księgowością, a Ty ze spokojem zdobywasz nowych klientów i zyskujesz coraz lepszą pozycję na rynku.

Do współpracy zapraszamy jednoosobowe działalności, spółki, fundacje oraz stowarzyszenia. Zapewniamy atrakcyjne warunki, zgrany zespół profesjonalistów oraz fachową pomoc z zakresu księgowości. Zacznij przygodę z naszym biurem rachunkowym i przekonaj się, że jesteśmy firmą godną zaufania!


PODPISZ UMOWĘ  NA USŁUGI RACHUNKOWE

 

WYBIERZ PAKIET

Wybierz jedną z 2 form księgowości:
1. Księga przychodów i rozchodów (KPiR)
2. Pełna księgowość


 

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Przejdź do wypełniania formularza online.
Wybierz jedną z 2 opcji, w zależności od rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności:
1. KPiR
2. Pełna Ksiegowość
Wybierz i wypełnij odpowiedni formularz, a umowa w przeciągu kilku minut znajdzie się na Twoim mailu.


 

 

PODPISZ UMOWĘ

Wygenerowaną umowę, którą otrzymałeś na maila – wydrukuj i podpisz.
Podpisaną umowę wyślij na nasz adres korespondencyjny.
Możesz także przyjechać do naszej siedziby, czyli na ul. Chmielną 2 Lok. 31 i podpisać umowę bezpośrednio w naszym biurze.


 


KPiR
od 200 PLN
Jednoosobowe działalności gospodarcze i spółki cywilne
*ceny netto. Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 KC.
od 1 do 10 dokumentów - 200 PLN
od 11 do 20 dokumentów - 225 PLN
od 21 do 30 dokumentów - 250 PLN
od 31 do 40 dokumentów - 275 PLN
od 41 do 50 dokumentów - 300 PLN
Powyżej 50 dokumentów - Wycena indywidualna
Księgi handlowe
od 490 PLN
Spółki prawa handlowego, stowarzyszenia, fundacje
*ceny netto. Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 KC.
od 1 do 10 dokumentów - 490 PLN
od 11 do 20 dokumentów - 600 PLN
od 21 do 30 dokumentów - 710 PLN
od 31 do 40 dokumentów - 820 PLN
od 41 do 50 dokumentów - 930 PLN
od 51 do 75 dokumentów - 1150 PLN
od 76 do 100 dokumentów - 1370 PLN
od 101 do 125 dokumentów - 1590 PLN
od 126 do 150 dokumentów - 1810 PLN
od 151 do 175 dokumentów - 2030 PLN
od 176 do 200 dokumentów - 2250 PLN
od 201 do 225 dokumentów - 2470 PLN
od 226 do 250 dokumentów - 2690 PLN
Powyżej 250 dokumentów - Wycena indywidualna

Najczęściej zadawane pytania

Czy biuro rachunkowe ponosi odpowiedzialność za sporządzanie rejestrów księgowych?

Tak, zgodnie z treścią umowy zawartą z Klientem oraz zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Finansów dotyczących usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Ponadto nasze biuro, w zgodzie z wymogami prawa, posiada obowiązkowe ubezpieczenie od tych czynności.

Czy można liczyć na pomoc w przypadku kontroli z US lub ZUS?

Uczestniczyliśmy aktywnie w wielu kontrolach przeprowadzanych przez Urzędy Skarbowe, Urząd Kontroli Skarbowej, ZUS oraz PIP. Służymy w takich przypadkach naszą wiedzą i doświadczeniem ułatwiając przebieg kontroli. Wiemy jak rozmawiać w czasie kontroli i jak odpowiadać na zadawane pytania, by całość przebiegła szybko i sprawnie.

Jak mam przekazać dokumenty do biura?

Możliwy jest praktycznie każdy rodzaj wymiany dokumentów – dostarczenie bezpośrednio dobiera, przesłanie dokumentów na nasz adres czy też wysyłka drogą e mailową.

Kiedy mogę zacząć współpracę z biurem rachunkowym?

Współpracę z naszym biurem można rozpocząć w każdej chwili – nie musisz czekać do końca roku podatkowego lub innej ściśle określonej daty. Jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem pracy z biurem rachunkowym lub nie jesteś zadowolony z obsługi obecnego skontaktuj się z nami!

Jakie są obowiązki Klienta biura?

Jedynym obowiązkiem Klienta jest dotrzymywanie terminów w zakresie przekazywania dokumentów do naszego biura oraz udzielanie dodatkowych, niezbędnych informacji, które pozwolą na prawidłowe prowadzenie spraw.