Wirtualne biuro

Wirtualne Biuro Chmielna 2

Rejestrujesz swoją siedzibę pod naszym adresem – ul. Chmielna w Warszawie. Wybierasz najdogodniejszy dla siebie pakiet usług opisanych w cenniku i w zamian za comiesięczny czynsz otrzymujesz siedzibę swojego biura w prestiżowej lokalizacji. Biuro jest w pełni wyposażone w meble i wszelkiego rodzaju urządzenia takie jak xero, skaner oraz dostęp do internetu. Pozwala Ci to obniżyć koszty o kilka tysięcy złotych w skali miesiąca.

OBSŁUGA KORESPONDENCJI:
W ramach tej usługi nie musisz martwić się o sekretariat w swoim biurze. My zrobimy to za Ciebie. Odbierzemy korespondencję, jednocześnie informując Cię o tym fakcie. Opcjonalnie zeskanujemy Ci całą Twoją korespondencję, a Ty nie wychodząc z domu będziesz mógł się z nią zapoznać. Jeśli nie będziesz miał czasu odebrać od nas swojej korespondencji, nie ma problemu- wyślemy ją do Ciebie za pośrednictwem Poczty Polskiej.

SALA KONFERENCYJNA:
W naszym biurze w każdym pakiecie masz możliwość korzystania bezpłatnie z sali konferencyjnej, w której możesz spotkać się z klientem, podpisać umowę, przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną czy po prostu w ciszy i spokoju popracować.

Wyposażenie sali konferencyjnej:

  • stół konferencyjny na 6 osób
  • biurko z fotelami na mniejsze spotkania do 3 osób
  • flipchart
  • dostęp do wi-fi

JAK PODPISAĆ UMOWĘ ?
Umowę można podpisać w biurze przy ul. Chmielnej 2 lok. 31 bądź online..

 

ZAREJESTRUJ FIRMĘ W 3 PROSTYCH KROKACH

 

WYBIERZ PAKIET

Wybierz jeden z 3 niżej wymienionych pakietów wirtualnego biura:
1. Pakiet Standard
2. Pakiet Gold
3. Pakiet Platinium
Zdecyduj, który najbardziej spełnia Twoje oczekiwania .


 

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Przejdź do wypełniania formularza online.
Wybierz jedną z 2 opcji, w zależności od Twojej sytuacji :
1. Masz firmę
2. Nie masz firmy
Wybierz i wypełnij odpowiedni formularz, a umowa najmu w przeciągu kilku minut znajdzie się na Twoim mailu.


 

 

PODPISZ UMOWĘ

Wygenerowaną umowę, którą otrzymałeś na maila wydrukuj i podpisz.
Podpisaną umowę wyślij na nasz adres korespondencyjny.
Możesz także przyjechać do naszej siedziby, czyli na ul. Chmielną 2 Lok. 31 i podpisać umowę bezpośrednio w naszym biurze.


 


Pakiet Standard
49 PLN
Cena 39 PLN za miesiąc przy płatności za 12 miesięcy
Adres Twojej firmy - ul.Chmielna (umowa najmu)
Obsługa korespondencji. Mailowa informacja o nadawcy korespondencji
3 godziny sali konferencyjnej w miesiącu
Pakiet Gold
89 PLN
Cena 79 PLN za miesiąc przy płatności za 12 miesięcy
Adres Twojej firmy - ul.Chmielna (umowa najmu)
Obsługa i skanowanie korespondencji przychodzącej
5 godzin sali konferencyjnej w miesiącu
Pakiet Platinium
199 PLN
Cena 179 PLN za miesiąc przy płatności za 12 miesięcy
Adres Twojej firmy - ul.Chmielna (umowa najmu)
Obsługa i skanowanie korespondencji przychodzącej
7 godzin sali konferencyjnej w miesiącu
Warszawski numer telefonu (0-22 …) z automatycznym przekierowaniem na telefon komórkowy
Tabliczka informacyjna z nazwą firmy przed wejściem do budynku

Wirtualne Biuro Nowy Świat 33

Rejestrujesz swoją siedzibę pod naszym adresem – ul. Nowy Świat w Warszawie. Wybierasz najdogodniejszy dla siebie pakiet usług opisanych w cenniku i w zamian za comiesięczny czynsz otrzymujesz siedzibę swojego biura w prestiżowej lokalizacji. Biuro jest w pełni wyposażone w meble i wszelkiego rodzaju urządzenia takie jak xero, skaner oraz dostęp do internetu. Pozwala Ci to obniżyć koszty o kilka tysięcy złotych w skali miesiąca.

OBSŁUGA KORESPONDENCJI:
W ramach tej usługi nie musisz martwić się o sekretariat w swoim biurze. My zrobimy to za Ciebie. Odbierzemy korespondencję, jednocześnie informując Cię o tym fakcie. Opcjonalnie zeskanujemy Ci całą Twoją korespondencję, a Ty nie wychodząc z domu będziesz mógł się z nią zapoznać. Jeśli nie będziesz miał czasu odebrać od nas swojej korespondencji, nie ma problemu- wyślemy ją do Ciebie za pośrednictwem Poczty Polskiej.

SALA KONFERENCYJNA:
W naszym biurze w każdym pakiecie masz możliwość korzystania bezpłatnie z sali konferencyjnej, w której możesz spotkać się z klientem, podpisać umowę, przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną czy po prostu w ciszy i spokoju popracować.

Wyposażenie sali konferencyjnej:

  • stół konferencyjny na 10 osób
  • 55 calowy monitor z podłączeniem hdmi znajdującym się w stole konferencyjnym
  • flipchart
  • dostęp do wi-fi

JAK PODPISAĆ UMOWĘ ?
Umowę można podpisać w biurze przy ul. Nowy Świat 33 lok. 13 bądź online..

 

ZAREJESTRUJ FIRMĘ W 3 PROSTYCH KROKACH

 

WYBIERZ PAKIET

Wybierz jeden z 3 niżej wymienionych pakietów wirtualnego biura:
1. Pakiet Standard
2. Pakiet Gold
3. Pakiet Platinium
Zdecyduj, który najbardziej spełnia Twoje oczekiwania .


 

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Przejdź do wypełniania formularza online.
Wybierz jedną z 2 opcji, w zależności od Twojej sytuacji :
1. Masz firmę
2. Nie masz firmy
Wybierz i wypełnij odpowiedni formularz, a umowa najmu w przeciągu kilku minut znajdzie się na Twoim mailu.


 

 

PODPISZ UMOWĘ

Wygenerowaną umowę, którą otrzymałeś na maila wydrukuj i podpisz.
Podpisaną umowę wyślij na nasz adres korespondencyjny.
Możesz także przyjechać do naszej siedziby, czyli na ul. Nowy Świat 33 Lok. 13 i podpisać umowę bezpośrednio w naszym biurze.


 


Pakiet Standard
49 PLN
Cena 39 PLN za miesiąc przy płatności za 12 miesięcy
Adres Twojej firmy - ul.Nowy Świat (umowa najmu)
Obsługa korespondencji
Mailowa informacja o nadawcy korespondencji
2 godziny sali konferencyjnej w miesiącu
Pakiet Gold
89 PLN
Cena 79 PLN za miesiąc przy płatności za 12 miesięcy
Adres Twojej firmy - ul. Nowy Świat (umowa najmu)
Obsługa i skanowanie korespondencji przychodzącej
5 godzin sali konferencyjnej w miesiącu
Pakiet Platinium
169 PLN
Cena 149 PLN za miesiąc przy płatności za 12 miesięcy
Adres Twojej firmy - ul. Nowy Świat (umowa najmu)
Obsługa i skanowanie korespondencji przychodzącej
7 godzin sali konferencyjnej w miesiącu
Warszawski numer telefonu (0-22 …) z automatycznym przekierowaniem na telefon komórkowy

Najczęściej zadawane pytania

Na czym polega usługa wirtualnego biura?

Zakładasz działalność gospodarczą, spółkę, rozwijasz swoje placówki na terenie naszego kraju lub pracujesz w domu i nie chcesz przyjmować tam klientów Twojej firmy – wtedy korzystasz z naszej usługi i rejestrujesz siedzibę pod naszym adresem opłacając abonament.

Uzyskujesz siedzibę w nowoczesnym biurze o wysokim standardzie i wyposażonym biurem. Tym samym oszczędzasz pieniądze, gdyż nie musisz samodzielnie utrzymywać swojego biura i zatrudniać wykwalifikowanej obsługi, bo my oferujemy Ci to samo za niewielką kwotę.

Na czym polega usługa wynajmu biura na godziny?

Naszym Klientom zapewniamy możliwość fizycznego korzystania z przestrzeni biurowej w Warszawie. Udostępniamy w pełni wyposażone biuro i miejsce spotkań biznesowych.

Na czym polega obsługa korespondencji?

Po otrzymaniu korespondencji zaadresowanej na Twoją firmę, natychmiast powiadamiamy Cię o tym fakcie mailowo wskazując nadawcę pisma opcjonalnie przesyłamy skany. Otrzymujesz wszystko bez wychodzenia z domu, oszczędzając czas i pieniądze związane z dojazdem, parkingiem, itd. Oryginały możesz, np. odebrać odwiedzając nasze biuro w dowolnie wybranym przez Ciebie terminie lub możemy je przesłać na wskazany adres.

Potrzebujesz indywidualnego numeru telefonu? Nie ma problemu!

Wybierając z pośród naszych usług dodatkowych już za niewielką opłatą możesz swój numer, który zamieszczasz na wszystkich dokumentach firmowych, wizytówkach i stronie internetowej.

Mam spotkanie z klientami czy mogę skorzystać z biura?

Tak, oczywiście! Korzystając z odpowiedniego wariantu lub usługi dodatkowej możesz fizycznie skorzystać z biura – spotkać się z klientem, podpisać kontrakt, przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną czy po prostu w ciszy i spokoju popracować.

Czy wynajmując Wirtualne Biuro muszę płacić kaucję za wynajem.

Nie, jedyne opłaty to miesięczny czynsz (lub opcjonalnie opłata roczna). Nic więcej Cię nie zaskoczy, jasne i przejrzyste warunki współpracy.

Na jaki okres zawierana jest umowa wirtualnego biura.

Umowa wirtualnego biura standardowo zawierana jest na czas nieokreślony z jednomiesięcznym terminem wypowiedzenia.